Projekt salonu samochodowego dla jednej z wiodących film specjalizujących się w sprzedaży marek premium. Wyzwaniem przed jakim stanęliśmy było zaaranżowanie niesymetrycznej powierzchni w jednym z warszawskich centrum handlowych. Inwestorzy poprosili nas o minimalizm umożliwiający ekspozycję sprzedawanych pojazdów. W projektowanej przestrzeni wykorzystaliśmy trzy kolory oraz umiejętnie rozmieściliśmy oświetlenie sceniczne, dzięki któremu można dowolnie prezentować piękno aut. Nie mniej ważne stało się właściwe dobranie podłogi, która byłaby w stanie wytrzymać nacisk pojazdów o masie nawet powyżej 2 ton. Projekt powstał w 2009 roku i do dziś inwestorzy nie przeprowadzili w nim żadnych zmian a podłoga wciąż jest w świetnej formie. Czyli cel osiągnięty.

 

Rodzaj inwestycji

Przestrzeń publiczna

Lokalizacja

Warszawa Sadyba

Klient

Biznes

Data

2009

Napisz do Nas

Imię *
Mail *
Telefon *
Wiadomość *

* pola obowiązkowe